Som Supervisor har ni full kontroll av svarsgrupperna. Klicka på Svarsgruppsknappen längst ner till vänster
Klicka därefter på Supervisor, här ser ni alla svarsgrupper som ni hanterar.
I Svarsgruppsstatus ser ni all information som ni behöver. All information som syns är live.
Klickar ni på pilen till höger kommer menyn att expandera och ni ser listan med nummer som är i kö, pågående samtal mm. Ni kan även lyssna av Röstmeddelanden som kunderna har lämnat här.
Expanderar ni Missade samtal eller Samtalshistoriken ser ni informationen som enbart gäller för svarsgruppen. Ni ser enkelt vilka samtal som besvarats, när dom besvarats mm..
Klickar ni på menyknappen (tre prickarna) höger om ett telefonnummer för att få upp menyn. Ni kan ta bort-, kopiera- eller spara numret. Klickar ni på luren ringer ni upp personen och detta registreras i svarsgruppen samtalshistorik.
För att logga in och ur agenter klickar ni på knappen vänster om profilkortet. Nedan ser ni listan på alla deltagare som är svarsgruppen samt om dom är inloggade eller inte. Bullen och Hanna Karlsson är inloggad medan Hanna Gyllin inte är det.
Bullen, Hanna Gyllin och Hanna Karlsson har prioritet 1. Vill ni ändra detta så det först ringer på Hanna Gyllin och Hanna Karlsson och sedan på Bullen. Klicka på Kugghjulet till höger och välj Rangordning